Wednesday, September 16, 2009

Siapa tak marah?

Salam..

Harini rasa geraaaaaaaam sangat! Pasal apa? Pasal apa lagi kalau bukan pasal budak LELAKI.
Diaorang dah buat saya maraaaaah sangat. Macam ni jalan cerita die:

Masa tu, tengah baca buku tajwid sebab nanti ada periksa PSRA matapelajaran tajwid. Lepastu, saya pun nak keluar la sebab nak ambil air wuduk dan tiba-tiba..... BOOM!! pintu terbukak dan sejadah berterbangan!! Budak perempuan yang tengah rilek-rilek pon terkejut besar!! Rupa-rupanya budak laki saja nak terkejutkan kitaorang!! Ataupun nak mengorat Annisa kot? Ntah la.. Lepastu kitaorang gado-gado dan AKHIRNYA lelaki mengalah juga!! Haha.. Ternyata perempuan lagi mulot laser dari budak lelaki.. Tanda budak lelaki dah mengalah ialah.... diaorang tutup pintu dan tidak layan kitaorang lagi.. Dah takde idea kot nak lawan balik apa... Tapi saya masih marah lagi... Ok.. Sampai sini saje!! Oh ya! Hampir terlupa!! Tadi , masa baru habis periksa, saya pun nak balik la sebab kereta dah sampai. bila dah 50 cm nak sampai kereta,tiba -tiba, Fadh tahan saya. Die kata 'nama kau sape?' Saya pon cakapla dalam hati "nama aku die terlupa? kita kan pernah sama kelas dulu?" saya pon cepat jalan(bukan lari) dan bukak pintu kereta dan die cepat-cepat lari. Dia tak tau kot tu kereta saya. haha.. padan muka!!
tujela!! WASSALAM..
Wassalam..

No comments:

Post a Comment